Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 11:31:33 +0300

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04108 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Jämejala küla, 24147 Jämejala 
tee// Jämejala tee 16// 16a// Marienhofi tee L1, Viljandi maakond, Viljandi 
vald, Jämejala küla, 24147 Jämejala tee (Kinnistu kanalisatsioon, Jämejala 
tee 16a liitumispunkt ühiskanalisatsiooniga) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tegevus tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26962853>  (menetlus nr: 
426624), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister